We are happy to start the cooperation with you. Our service teams keep your equipment working at its best and our preventive maintenance helps prevent problems before they appear. If your equipment malfunctions we will keep you and your end-users well-informed on downtime and on-site work. Our Customer Care Center agents are happy to answer any questions you might have related to your equipment or the maintenance.
Customer Care Center
The team at our customer care center is ready to take your call 24/7. Staff in our national call centers speak your language, and know your equipment and your situation. All of our staff are fully committed to providing top quality, responsive service.
Tel: 123 4567
How we respond to service requests
Available to answer service requests 24/7
End-to-end process: from receiving call, to dispatching a technician, to
successful resolution
Technicians receive service requests on mobile devices and respond
immediately, with full knowledge of the problem
Thank you for choosing KONE Maintenance!
Safety is our top priority
Elevator safety involves everyone from maintenance service providers to building owners and users. Using elevators properly helps ensure a safe and comfortable ride for everyone. Take a look at our elevator safety video to see how little things matter in safety.
Watch the video
Consejos para la seguridad del elevador
Usar los elevadores correctamente ayuda a garantizar un viaje seguro y cómodo para todos. Sigue estos sencillos consejos para prevenir lesiones.
Tenpaciencia:
Si el elevador está lleno, ten paciencia y espera al próximo viaje. No lo sobrecargues ni excedas la capacidad del elevador.
Entrandoal elevador:
Cuando entres al elevador, dirígete hasta el fondo, mirando para adelante y manteniéndote alejado de las puertas.
Niñosy elevadores:
Los niños deben siempre ir acompañados de un adulto, y sus manos deben estar agarradas del mismo mientras dure el viaje en elevador. Las mascotas deben estar sujetadas firmemente de la correa.
Mantente atento:
Observa por donde caminas para entrar y salir del elevador, ya que puede estar desnivelado en relación al piso.
Seobservador:
Si notas algo inusual en el elevador, por ejemplo, un espejo roto o un ruido extraño, informa al gerente de tienda o al servicio de mantenimiento de la compañía.
Deténla puerta:
Utiliza el botón de apertura de puertas para mantenerla abierta a los demás usuarios.
Cuándo no usarel elevador:
No lo utilices en caso de incendio, sismo u otra emergencia.
Actúa consensibilidad:
No juegues en el elevador ni alrededor de éste.
Abriendola puerta:
No intentes mantener las puertas del elevador abiertas colocando objetos o partes del cuerpo en medio de ellas. Utiliza el botón de apertura de puertas.
En caso dequedar atrapado:
Si te quedas atrapado en elevador, presiona el botón de alarma y espera la asistencia del centro de servicio. No intentes salir por tu cuenta.
Carga dentrodel elevador:
No sobrecargues o excedas la capacidad del elevador cuando estés transportando objetos pesados o grandes. Busca el elevador de servicio o cargas o utiliza las escaleras.
Thank you for choosing KONE Maintenance!
Stay up to date at all times
With the KONE Mobile app, you are kept up to date on all maintenance work, even when you are out and about. You always know what work is carried out and how the service has been delivered. Watch a video of how the KONE Mobile app works.
Watch the video
Cookies
We use cookies to optimize site functionality and to give you the best possible experience while browsing our site. If you are fine with this and accept all cookies, just click the 'Accept' button. You can also review our privacy statement.